wtorek, 3 stycznia 2017

BALEA- owocowe żele pod prysznic

W sferze kosmetycznych blogów firma Balea jest znana. Produktów z Balei nie dostaniemy w polskich drogeriach. Ja kupuję je zazwyczaj w Niemczech w drogeriach DM. Można je kupić również przez Internet. Kosmetyki te należą do tańszych produktów. Ich jakość jest jednak porównywalna do jakości droższych kosmetyków.

Z żeli pod prysznic najczęściej sięgam właśnie po te z firmy Balea. Ostatnio używałam głównie tych z edycji letniej, o zapachach cytrusów. 

Największe zalety żeli pod prysznic Balea:
-są one wegańskie 
-pH żeli jest neutralne dla skóry
-delikatny, przyjemny zapach
-niska cena (0,55 Euro, tj około 2,50 zł za 300 ml)

Wiele produktów kosmetycznych powoduje u mnie uczulenie w postaci zaczerwienionej skóry. W przypadku Balei żaden produkt nie spowodował u mnie tych negatywnych skutków. Nie zauważyłam nawilżenia skóry po ich użyciu. Są to żele do codziennego użytku.

1. Żel pod prysznic z brzoskwiniowo-liliowym zapachem, Balea 

Skład: Aqua, Sodium Laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Parfum, Coco-glucoside, Sodium lauroyl glutmate, Glyceryl oleate, Glycereth-2 cocoate, Glycerin, Inulin, Lecithin, Polyquaternium-7, Citric acid, Propylene glycol, Sodium sulfate, Hydrogenated palm glycerides citrate, Tocopherol, Limonene, Linalool, Benzyl salicylate, Alpha, Isometgyl ionone, Sodium benzoate, Phenoxyethanol, CI 15985, CI 47005, CI 28440, CI 42051.

2. Żel pod prysznic z marakujowo-frezjowym zapachem, Balea
Skład:  Aqua, Sodium Laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Sodium benzoate, Parfum, Peg-7, Glyceryl cocoate, Glycerin, Citric acid, Cocamide mea, Potassium sorbate, Limonene, Polyquaternium-7, Linalool, CI 16035, CI 17200.

3. Żel pod prysznic z limetkowo-miętowym zapachem, Balea
Skład: Aqua, Sodium laureth sulfate, Cocamidopropyl betaine, Sodium chloride, Coco-glucoside, Sodium lauroyl glutmate, Glyceryl oleate, Glycereth-2 cocoate, Glycerin, Inulin, Lecithin, Polyquaternium-7, Citric acid, Propylene glycol, Sodium sulfate, Hydrogenated palm glycerides citrate, Tocopherol, Parfum, Citral, Limonene, Sodium benzoate, Phenoxyethanol, CI 42090, CI 47005.

Znacie produkty z firmy Balea? Polecacie? 

9 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś 3 różne zapachy, ale żele nie zachwyciły mnie na tyle by kupić je ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam tych żeli, ale jakoś nie mam parcia na ich zakup, chociaż opakowania są zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię żele Balea, z tych zapachów akurat żadnego nie miałam, ale lubię np. arbuzowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam żele Balea i uwielbiam za zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam owocowe żele pod prysznic! Niektóe tak pięknie pachną:D Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wersja marakujowo-frezjowa brzmi wyjątkowo zachęcająco a niestety, nie miałam okazji ich jeszcze używać, właśnie ze względu słabą dostępność.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z żeli tej firmy, najbardziej lubię malinę z trawą cytrynową :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię tą firmę, dużo wariantów zapachowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam ich ale słyszałam,że są okey:)

    OdpowiedzUsuń